روایت داریم که پدر این لاریجانیا هروقت حوصلش سر میرفته به زنش میگفته بیا یه قوه به نظام اضافه کنیم :
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:,
[روایت داریم که پدر این لاریجانیا هروقت حوصلش سر میرفته به زنش میگفته بیا یه قوه به نظام اضافه کنیم :]

   

 هی میگفتین الکسیز الکسیز امروز منم رفتم پیجش ببینیم چه خبره نیتم پاک بودا
کلا ج*قو بیخیال شدم و کامنتارو میخوندم قالی رو گاز میزدم به همین برکت قسم عاغا جاتون خالی بود مردم از خنده پیشنهاد میکنم همتون یه سر بزنید

------------------------------------------------------------------------

نمونه ای از کامنتای رویت شده:
+بعضـــیا از دنیــــا عقــبن و بـــعضـــیا از عقـــب یه دنــیـــان
دکتر شریعتی در حال تماشای فیلم الکسیس

+خوشا پورنی که استارش تو باشی ...

+الکسیس عزیز اینایی که اینجا همش کامنت میدن واسه خاطر س ک س اومدن جلو ...
ولی من لعنتی با دلم اودمدم امیدوارم بفهمی . . .

+کجا بودی دیوث نمیگی نگرانت میشیم؟ 3روز بود عکس نمیزاشتی فک کنم فیلتر شکنت مشکل داشته

+اون فیلم آخریتونو خیلی دوس داشتم ، مخصوصا اون دیالوگتون که خدای خودتو صدا میکنین...
خیلی احساساتی بود ،
+من همیشه کار های فرهنگی شما رو دنبال میکردم

+تو قاتل بچه هامی کلی اسپرم خرجت کردم بیشور


+ببین اینا همه تورو واسه س ک س میخوان متاسفانه ولی من فقط میخوام لختت کنم کیفیت اچ دی ج*ق بزنم! هم نیتم صافه هم نیت کنندم!..سگ تو ضرر شارژ ایرانسلم واست میخرم

+ج*قمو حلالت نمیکنم .. به همین روز عزیز I do not have my orgasm for your solvent (kos kesh)

+پریسا: دیوث کصافط اگه من ترشیدم تقصیره توهه

+کسی پراید تمیز فنی 82-85 سراغ نداره ؟؟؟؟ خریدارم کسی هست شماره پی ام میکنم

+اینو آمریکا اجیر کرده تا با وسیله این کمر جوانانه این مرزو بومو دولا کنه
خودش بعد حمله کون ما بزاره.. گول شیطان نخورین با عکس مناز افشار خودمون ج*ق بزنین مسلمونا

+تو نامرد کاری کردی که همه پسر ها ازمون انتظار کار های تو را دارند

+همین الان با دوستان داشتیم فیلماتونو نقد میکردیم

+هرچقد داف باشی باید با سینی چایی جلوم وایسی

+عاخ دلمو شکستی مگه نگفتم عکس بی حجاب نگیری؟؟؟؟ فقط حرفمو واسه مهمونیا گوش میکنی ؟؟؟؟؟؟؟ it's over -.- دیگه هیچ رابطه ای بین ما نیست


من 10 دقیقه رفتم تو کما و برگشتم بخاطر این
(الکسیس عزیز اینایی که اینجا همش کامنت میدن واسه خاطر سکس اومدن جلو ... ولی من لعنتی با دلم اودمدم امیدوارم بفهمی).
:)))))))

 

 

 

 

فقط بخونید بخندید:)))))))))))))))))))


فقط بخونین بخندید :)))))))))




یه پیجی هست که این سوال توش مطرح شده:


سلام مشکل من جوریه که فقط می‌تونم تو همین پیج مطرحش کنم


من تازه ازدواج کردم و شوهرمم رو خیلی دوست دارم ولی یه مشکل بزرگ با ایشون دارم 


اونم باد شکم هست و ایشون جلوی من این کار رو انجام میده 


توی خونه و گاهی اوقات صداش انقدر بلنده که لرزه به اندام من میفته


هر چی بهشون میگم که چنین چیزایی اصلا تو خانواده ما عادی نبوده و همه ادب رو رعایت میکردند 


ولی ایشون به من میگه سوسول!


سوالم از شما اینه که چکار کنم که این عادتش رو کنار بذاره؟ 


من نمیتونم اصلا کنار بیام باهاش....


حالا کامنتهای کاربرها : 


-با پتروس فداکار صحبت کن ... ضمناً مشکل شما خیلی خاصه باید تو کمیسیون موارد خاص مطرح شه


-مرد باید بگوزه خواهر من :| خوبه بره جلو زن غریبه بگوزه؟


-تو هم پا به پاش بگوز جدی میگم :{


-نمی تونی از کسی که داری باش زندگی میکنی بخوای نگوزه،خونشه، نرفته که تو اخبار ساعت 9 بگوزه


-خب میدونی موقع اون کار بدن استایل خاصی میگیره...سعی کن به اون استایل شرطی بشی 


که تا میخواست اتفاق بیفته بری تو چهارچوب در یا زیر میز...


یادت نره،رادیو،چراغ قوه،غذاهای کنسروی و باتری زاپاس از واجباته....


-عزیزم طبق قوانین پاسکال گوزی که بتونه باعث لرزه به اندام شما بشه ، 


فشارش میتونه خیلی از اندام حیاتی فردی که این کار رو انجام داده تهدید کنه! 


شوهرت را یک دکتری چیزی نشان بده جاییش چیز نشده باشه :))


-مردی که صدای باد معدش تن زنش رو نلرزونه، مرد نیس که، جاستین بیبره!


-بعدشم، نشون میده شما غذاهای خیلی خوبی درست میکنی و دِلیوری میده، تشکر میکنه! نشونه خوبیه!!!


-آیا فواید گوز را میدانستید؟؟؟


1- رفع خستگی 2- رفع دل درد 3- سفیدی چهره 4-بهبودی بیماریهای گوارشی 


5- ایجاد رعب و وحشت در شب 6- ایجاد خشنودی دوستان 7- ایجاد تنوع در بوی محیط 


8- از بین بردن یکنواختی در زندگی. 9- تست حس بویایی اطرافیان 10- ایجاد فضای ازادی و دموکراسی ....


-( متاسفم برا کسایی که هنوزم فک میکنن گوز چیز بدی یه ... ) 


-همین كارا رو میكنید مردا از خونه فرارى میشن دیگه ، شما باید تشویقش كنید 


تازه رو تحریرش كار كنه شاید رفت آكادمى ...


-این یعنی رابطه تون جا افتاده دیگه...












عاغا من عذر میخوام


 

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت17:33---29 ارديبهشت 1393
هـــروقت ڪـم می آورم… مـی گـــویم :
اصـــلا مهـم نیـــست…
امـا تــــــــــو خـــوب مـیدانی
نبـودنــــت چقـــدر بـرایــم مهـم اسـت… !


reza
ساعت5:02---13 ارديبهشت 1393
به هیچ عشقی دیگر ایمان ندارم...

کافرشده ام...

گناهش پای تو....


jigily
ساعت21:51---18 فروردين 1393
گفته باشم …




من درد میکشم اما تو چشمهایت را ببند،




سخت است بدانم میبینی و بی خیالی …




تویی که روزگاری برایم درمان بودی ..


playful girl
ساعت14:08---11 فروردين 1393
خییلی زیبا بود عزیزم.امیدوارم روز به روز وبلاگت پیشرفت کنههههه
پاسخ:مرسی


hadi
ساعت20:39---26 اسفند 1392
خوب...بود..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..